Alweer een uitslag!!

donderdag 12 februari 2015

Hallo allemaal,

Deze keer weer een uitslag, ik heb namelijk afgelopen zondag op de hobbybeurs en preuverieje gestaan in Nijverdal en daar heb ik een prijsvraag gehouden. Het was een erg leuke en gezellige beurs er was alles te bekijken, kopen en te proeven!!
Ik had een glaasje met knoopjes staan, je kon raden hoeveel knoopjes er in het glaasje zaten en degene die het goed had kon een leuke prijs winnen. Namelijk de volgende leuke kit:

Er zaten 55 knoopjes in het glaasje en er was precies 1 iemand die het juiste aantal had geraden en dat is: Marinke Burggraaff gefeliciteerd Marinke, ik heb je een mail gestuurd.
Het was erg leuk om te zien hoeveel verschil er tussen het laagste en het hoogste antwoord zat. Het laagste was 25 knoopjes en hoogste 77 knoopjes.

Nog even een foto van de kraam dan hebben jullie er een beeld bij.


PS Hebben jullie de Weekly Deals van deze week gezien, ze staan (eigenlijk lopen :-) ) op de rechterzijde van mijn blog, deze keer wel een echte knalaanbieding namelijk het magnetic platform dit is zo handig nooit meer het probleem dat je stansen niet goed blijven liggen echt een aanrader. Heb je het magnetic platform al langer op je verlanglijst staan dan is de koop nu zeker aan te raden.

een fijne en creatieve dag,

Liesbeth

Geen opmerkingen

Een reactie posten

 

Copyright © 2014 Creatieve Dame